(13) Den här veckan

Passar ju utmärkt i och med att det är söndag kväll, jag får en hel vecka att skriva om :)

En flummig sak jag gjort är att vara med i en "lyckostudie", dvs jag har fått en uppgift om dagen via sms/mail som ska höja min "lyckonivå". Uppgifterna har varit alltifrån att skriva tack- och förlåtelsebrev till att försöka leva i nuet och göra snälla saker. Resultat: Jag har haft en något gladare vecka än vanligt, faktiskt, men vet inte om det beror på det här :P

Jag har också haft min första riktiga pluggvecka sedan jag tog studenten, dvs att man faktiskt åker TILL skolan och pluggar DÄR. Jag som är van vid nätbaserat plugg nu... Det är underbart att träffa folk på dagarna igen. Och jag har rutiner som inte kräver enorma mängder självdiciplin! Yay! Ska hålla ett tal i veckan ett tag nu. Jag överlevde veckans "berättelse med persuativt syfte" så resten ska nog också gå vägen! :D

Jag har klättrat med Gustav också. Det är kul men han envisas med att hissa ner mig från 13 meter höga väggar i samma hastighet som fritt fall. Jag ger igen med samma mynt. Hehe. (Det är lugnt Gustav, det är lugnt)... Fan vad duktig jag har varit, jag har ju simmat också. Men sen började jag sakta bli förkyld och fick hålla mig lugn i slutet av veckan. Och ställa in ridningen, buhu. Rida dubbelt nästa vecka, yaaay!

Och så fick jag en hårklippning av Emilia, awsome ^^

Och så har jag träffat massa folk hela helgen och tittat på film och spelat orangino och grejer. Idag fyllde mamma år, men jag lyckades missa släkten för att jag var på (mitt första) yogapass. Fan, allt är nytt den här veckan. Det har verkligen hänt massa saker :O

Hm, det har varit en najs vecka faktiskt. Trevligt folk, en dos stress, massa nytt, och så lite yoga på det. Det här kan helt klart leva med ^^

Ha det GOTT! /Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0