(17) Mitt favoritminne

Jag vet inte hur det är med er, men själv har jag ganska många minnen. Lite svårt att plocka EN favorit :P

Men ett favoritminne då.

Det var en tråkig lunchrast i gymnasiet. Jag och några kompisar var ute och spatserade och hittade en lekplats med en sån där stor klätterställning, med klätterväggar och rep och nät och massa sånt. Vi började leka kull i den. Först var det rätt läskigt att klättra runt uppe på alla ställen som det egentligen inte var meningen att vi skulle vara på, det vill säga på taken och bjälkarna och sidorna. Men efter en stund blev jag så full med adrenalin när vi jagade varandra, så jag glömde bort att det var läskigt och började springa fram och kasta mig runt i klätterställningen som en apa. Och insåg att jag var mycket smidigare än jag trodde. Det gick bara fortare och fortfare och vi roade oss med det tills vi inte orkade längre. Faaaan vad kul dt var! XD

Nån som vill leka kull i klätterställning i vår?
/Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0