(20) Den här månaden

Februari. Idag är det den 19:e.

Jag har kommit igång med retorikplugget och det är riktigt roligt faktiskt. Jag skriver och håller ett tal i veckan ^^ Kursen är full med trevligt folk, det är så mycket bättre än att plugga på distans.

Det har varit rätt full fart faktiskt! Träffat mycket folk och umgåtts å grejer. Och börjat på yoga. Och jobbat mina första pass som läxhjälp och gitarrlärare. Ska ju samla ihop resekassan.

Ja, funderat mycket på vad jag ska göra härnäst. I höst alltså. Jag var helt inriktad på att åka till Kina och jobba som engelskalärare ett halvår, men sen blev jag osäker och började fundera på alternativ till det. Så vi får se. Resekassa blir det i alla fall så nåt kan jag ju hitta på :)

Taggat inför lajv har en del tid gått åt till också. "Att fånga ett hjärta" är inplanerat, och funderar på Ödesväv samt lite små Granlandslajv också. Våren vekar lovande!

Ha det gött /Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0