(01) Introducera mig själv

Jag är egentligen skeptisk till att skriva personliga saker på internet där vem som helst kan få tag i det. Jag inbillar mig inte att jag är anonym. Men, jag kan inte låta bli. Off we go.

Jag heter Kim. Jag är 19 år, tog studenten i våras. Jag försöker komma på vad jag ska göra med livet... Större delen av min tid går åt till att filosofera och grubbla och tänka och undra. Och vara fullt medveten om att jag tänker för mycket.

Just nu har jag massor massor massor av planer. Jag vill åka till Kina och jobba som engelskalärare, åka till Australien och jobba med hästar på en ranch, jag vill tågluffa ensam i Europa, jag vill läsa teater och kreativt skrivande och retorik på högskola, jag vill jobba som massa olika saker, jag vill spela och sjunga i ett band, jag vill rida och utvecklas som ryttare, jag vill lära mig yoga och meditation, jag vill bo på buddistcenter, jag vill träna agility, jag vill göra GMU, jag vill skaffa galen kondition, jag vill flytta hemifrån, jag vill lajva, jag vill ut i skogen och hajka, jag vill prova att resa en lång sträcka till häst, jag vill lära mig spanska, jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill... ALLT utom att vara här där jag är, känns det som. Här står allt stilla och är tomt. *eko eko* *försöker sparka igång livet men träffar luft* :P

I vår ska jag plugga retorik och troligen jobba som läxhjälp och rida och börja träna yoga. Så på väg är jag i alla fall ^^

Större delen av tiden är jag, till mångas förvåning, en ledsen person. Jag kan vara glad också. Men mest är jag ledsen.

För ett tag sen glömde jag bort hur man har roligt. Jag lyckas bara när jag inte försöker nu för tiden. Så det är just nu mitt stora mission - att komma på hur man har roligt. Och i samma veva tänkte jag fundera på hur man fyller livet med något. Typ mening. Come along on my adventure? ^^

Jag är fortfarande lite skeptisk till att blogga. Hrm. Kan inte hjälpas.
Lev! /Kim

Kommentarer
Postat av: Anki

åååhh... Kim, jag tror jag måste ha en liten pratstund med dig vid tillfälle!! KRAM

2011-01-27 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0