(04) Vad jag åt idag

Till frukost var jag hurtig och gjorde omelett med smörstekta champnjoner, smält ost och färska tomater. Vissa dagar har man helt enkelt mer energi än andra ^^ Eftersom jag beslutat mig för att sluta äta bröd (min mage blir en ballong) så är det knepigt att hitta på frukost ibland. Havregrynsgröt kan man ju inte heller äta, då är man ju hungrig efter två timmar.

Till lunch åt jag sushi men en kompis, och fick äntligen prova sushirestaurangen här i området. Nom nom nom wasabi är såååååååå gott :D

Till middag blev det havregrynsgröt. Pappa lagade fisk och rotfrukter, men jag kände verkligen inte för det och tyckte makrillen luktade mycket suspekt, så det blev en nödlösning. Fast jag snattade lite sötpotatis.

Sitter just nu och funderar på poängen med det här inlägget, men kom inte på någon. Om du skulle hitta någon får du gärna upplysa mig.

På återseende!
/Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0