(06) Min dag

Nah, jag hoppas att det inte blir för neggo det här.
Jag vaknade runt 9, utan väckarklocka för det var lördag. Gick upp och undrade vad sjutton jag skulle ha dagen till. Hade inget alls på schemat, bortsett från lite plugg. Så det blev till att övningsköra bilen till besiktningen med pappa (nu har jag kört i 110 km/h! Fan vad sladdrigt det var!). Sen åkte vi hem, åt lunch... Jag kände mig deppig så jag gjorde en sån där terapeutisk sak med mig själv, och skrev varje sak som tyngde mig på varsin lapp. Sen ordnade jag dem i ett schema på köksbordet och glodde lite på dem. (Jävla problem, lös er! XD). Sen kände jag att det var dags att få en liten endorfinkick så jag tog en kort joggingtur i det sista dagsljuset.
Sen blev det ännu mera övningskörning med pappa för vi skulle handla massa grejer. Sen åkte vi hem, åt middag och oskaka. Jag pillade med lite lajvgrejer på datorn och mamma och pappa tittade på en äcklig film.

OCH SEN UNDRAR JAG VARFÖR JAG TYCKER ATT LIVET ÄR TRÅKIGT??!! XD
Herregud kvinna, du måste göra nåt med ditt liv.
Jag kan åtminstone börje skymta körkortet vid horisonten...

Gör inte som jag.
/Kim, lite bistert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0